前几天上演的疯女十八年暂告段落了,男主角姗姗来迟出场了。

一早,疯子又来找我了。

她:hi

我:wat u want?

她:wow, r u ok? (哇咧,自己有病,还来慰问我哦,多谢关心)

我:who is this?

她:gosh, is everything ok? R, r u ok? (事主回来了)

我:it's u, someone had used ur msn to shit on me

他:oh no!not you too. she broke into my account, started attacking my friends. and now u also kena?

我:seems like i m the lucky one

他:its not my ex(不是这个ex, 难道是ex, ex, ex?)

我:who is she actually, if u dun mind to tell

他:my ex gf's mom (阿妈也上阵,这场戏真热闹)

我:wow

他:the mom is a terrible lady,very narrow minded wan

我:but if the guy cheat on her, then make sense if she act crazy(都是男人惹的祸)

他:she the one who cheat,then now wanna come back (真相大白了)

我:then congratulation cox u finally get off from her

原来无意中我成了人家阿妈的假想敌,

这年头做人阿妈不简单,不只要供书教学办嫁妆,

还要替女儿赶尽杀绝真假情敌,真不是盖的。

算了,总算还我清白了,希望下次别再让我碰到这般疯子,

要不我又要发癫了。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    mamaraye 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()